söndag 3 augusti 2008

En mysig eftermiddag och trötthet

Oh my god så trött jag är. Jag kan inte förstå varför. Trött, trött, trött. Och ändå sov ju Tuva hela natten! Och idag har jag inte gjort nå ansträngande... Och jag är helt slut och ögonen värker. Zzzzz...

Annars så har jag ju haft en väldigt trevlig eftermiddag med Funbo-tjejerna! Det var verkligen jätte mysigt och hur skoj som helst att träffa dem igen. Vi har ju ändå kännt varandra sen lekis men på senare år har det blivit att vi setts mer och mer sällan (de far ju runt hela jorden de där, bara jag som stannar hemma i Uppsala). Så det var kul att uppdateras på vad som hänt/händer i deras liv. Så var det kul att visa upp lilla Tuvis också, som var hur snäll som helst. Stora, duktiga tjejen! Hon är verkligen inget spädbarn längre, nu är hon en bebis. Hihi!

Nej... nu ska jag slö-surfa ett tag. Sedan blir det ett avsnitt Sopranos innan läggdags.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar