fredag 15 augusti 2008

En lista inför hösten kanske

Jag funderar på att göra en lista (inspirerad av Engla) på vad jag verkligen ska satsa på i höst. Så kanske det blir lite mindre av det jag är bäst på, oplanerade impulsköp. För egentligen är det inte så mycket jag behöver, garderoben är ju sprängfylld.

Men något jag vill ha är:

- En ny kappa (jag har spanat in några olika varianter hos h&m och Ellos, men ska fundera på vad jag verkligen vill ha)

- Ett par vardags-stövlar (dvs svarta och med lågklack)

- Ett par bruna ankelboots (jag har ett par som är på väg hem till mig...)

- Cardigans är alltid bra att ha

- Något i spets

- En hatt

- Underkläder

- Vida jeans

- Mönstrade strumpbyxor

- Rutig stor-skjorta

Hmmm... Det är väl det som jag kommer på så här spontant. Listan ska filas lite på sen så ska jag försöka att hålla mig till den om det inte dyker upp något speciellt.

Nej, nu har Tuva somnat. Ska passa på att slänga på lite smink medans hon sover. Ska ju träffa Emma-slemma på stan idag! Det ska bli skoj det.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar