onsdag 13 augusti 2008

Kusin Kevin och Östhammars camping

Satt och kollade igenom de senaste bilderna och hittade de här från i söndags när vi var ute och blev bjudna på grillat hos Micke, Madde och Kevin (stora lillebror, hans tjej och Tuvas kusin) i deras husvagn i Östhammar.

Kevin var så söt mot Tuva och klappade och pratade med henne. Och det gillade Tuva så klart! Söta som sockergröt!

Kevin är så söt, han pratar om sig själv i tredje person hela tiden "Kevin ska..." "Kevin vill..." Vart är Kevins mamma?", så sprang han omkring med sin pistol, gevär och cowboyhatt som han fått när de var på High Chaparall. Och just det, han är givmild också! Sötnosen hade en påse med bilar och han gillade de rosa bäst, och det var de han bjöd bort också. Hade det vart jag hade jag ju gett bort dem jag inte tyckt om. Haha!

Micke och Madde låg ju som sagt med husvagnen vid Östhammars-camping, och jag vill inte skriva något om den här. Jag vet inte om det är någon som läser den här bloggen som kommer därifrån (jag känner ju ett par stycken...) och jag vill inte att de ska bli mer kaxiga än vad de redan är (Nej, Östhammar kan väl inte räknas till stad?!).

Funbo är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar