fredag 29 augusti 2008

Inte på humör...

Tråk, tråk, tråk.

Jag är trött, ensam och har tråkigt. Det ni, det låter väl bra en fredag-kväll? Tuva ligger i sin säng och bökar lite, men hon somnar nog snart. Hon har vart väldigt trött och kinkig ikväll. Det kan ju vara så ibland. Lite kinkigt får man ju räkna med och jämfört med hur det var för ca 2 månader sen så är det ju värsta drömmen ändå.

Egentligen så hade jag hoppats på myskväll med mannen i mitt liv men hans kompisar ringde och ville ha med honom ut och dricka öl. Så han frågade om det var ok för mig. Och det var ju klart det var, man måste ju unna varandra att göra saker. Och jag tänker ju lite så att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, och jag vill ju inte ha något nej då jag tänkt att göra något. Kanske är taskigt att be honom att vara hemma bara för att jag har tråkigt annars? Förmodligen.

Men ialla fall. Nu sitter jag här och tråkar, jag har surfat på alla bloggar (inklusive min egen, det är ju skoj att läsa gamla inlägg) och shoppar (men jag har inte råd att shoppa nå heller...) och kan inte komma på något att göra. Fast jag är ju för seg och trött för att göra något också.

Men en sak har jag lovat mig själv, och det är att aldrig mer låta håret självtorka, och absolut aldrig gå och lägga mig med blött hår nå mer. Håret ser och känns helt galet. Suck.

Nej, nu ska jag kolla på bilderna jag laddat in från kameran.

I'll be back...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar