torsdag 14 augusti 2008

Torsdag, torsdag, torsdag var det ja

Jaha ja, vad ska man göra idag då? Skit väder ute och jag har inte planerat något. Om jag hade haft körkort så hade jag tagit mig iväg till syrran eller mamsen ute i Funbo, men jag har ingen lust att traska iväg med Tuvisen i det här vädret till stationen för att ta bussen. Och dessutom så är det hockeymöte här hemma ikväll så jag kan inte bli hämtad heller, och att både åka buss ut OCH hem är det ju inte tal om. Hehe.

Så det blir väl till att fixa lite här hemma, har nyss slängt in en tvätt och jag funderar faktiskt på om jag ska ta om baka lite. Det ni! Och kanske rensa akvariet... Det har ju inte vart särskilt hög prio på det sen Tuva kom och Simon börjar hota med att slänga ut det om jag inte håller det snyggt. Så klart skulle han inte få göra det, men det är ju faktiskt inte så snyggt med ett skitigt akvarium...

Igår var det iaf en riktigt trevlig kväll här hemma med Thea och Lisa, det blev en liten tjejmiddag med fajitas, vin och pannacotta till efterrätt. Så himla skoj att umgås med dem! Men de är ju ute och far över hela världen hela tiden så det dröjer ju mellan gångerna. Bara jag som håller ställningarna här hemma i Uppsala. Fast jag är ju ganska nöjd med det jag.

Ja, ja, om jag inte tar mig för nå mer avancerat än att vara hemma och dona i dag så lär vi ju höras.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar