måndag 11 augusti 2008

En party outfit

I lördags var det ju partaj hos Erika (för att hon fyllt 26 år, gammal som gatan! Haha!) och det var riktigt skoj! Fast vi blev ganska sena ner på stan, och när vi skulle gå in på Flurran så ringde Simon och sa att Tuva vaknat och var jätte ledsen (hon var ju förkyld) så då var det bara att vända i dörren och ta första bästa taxi hem! Men det gör ju inget, skulle ju ändå inte haft kul om Tuva är ledsen hemma.

Innan jag drog på kalaset så fotade jag iaf outfiten supersnabbt (bråttom som vanligt...) så jag tänkte jag lika gärna kunde lägga upp den också.

Min fina gamla svarta kavaj med cerise foder (Miss Selfridges), ljus-beige tunn kofta (Vila), vitt linne (Ellos), jeans (gul&blå), flätat skärp (Monki), snygga pumpsen användes för första gången (forever21), fjäder-örhängen (tradera) och diverse andra smycken.

Det var de det.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar