onsdag 27 augusti 2008

Nu ska vi aktivera oss!

Igår fick jag hem papper om babysimmet, den 9 september ska jag och Tuva på teorikurs och sen börjar vi bada den 16 september. Det ser jag fram emot! Jag är lite nervös för att Tuva ska drunkna, men det tycker man ju att hon inte borde.

På fredag ska vi på mamma-jympa på friskis och svettis (och äntligen få lite valuta för friskis-pengarna jag betalat varje månad och inte utnyttjat sen i julas...), jag hoppas att det går bra, men det borde det ju göra tycker jag. Ska bli skoj!

Och sen så jag aktivera mig själv lite också, ikväll blir det fotbollsträning och imorgon så blir det arobics på Friskis. Egentligen skulle jag vilja få in ett spinn-pass i veckan men det får vi börja med nästa vecka. Då ska jag försöka att få in någon rutin med våra promenader också.

Det låter väl bra? Jag är super-taggad till att komma igång och känna mig i form igen. Super, super taggad. Fast det är jag ju iofs ganska ofta, men sen blir det liksom inte så mycket med det. Jag har svårt att hålla uppe det jag tänkt. Men saksamma. Nu är det dags för ett nytt försök, nu är det ju beach 2009 som man satsar på.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar