onsdag 13 augusti 2008

Gårdagens lilla och stora outfit

Igår var jag och Tuvisen ner på stan för en fika på stan med Carro. Vi undvek att gå i affärer för att våra garderober ger oss ångest... Vi behöver inte mer kläder just nu och det finns alldeles för mycket för lite använt och saker som är helt oanvända! Ångest...

Men som vanligt så blev det en trevlig fika med mycket prat! Bland annat om gamla outfits (Gud vad jag kände mig snygg i mina FILA-skor, Intersport-strumpor och uppvikta Crocker-jeans. Det var hett det! Haha!). Men här kommer gårdagens outfit!

Tuva har på sig: turkosa ballerina strumpor (Trumpette), jeans (h&m), randig body (present från Anneli på mitt jobb och är från Polarn o pyret) och en rosa mössa med hjärtan (som Tuvas mormor stickat).

Jag har på mig: turkosa frans-sandaler (Din Sko), avklippta jeans (Fornanina), tunika (Forever21), vitt linne (American Apparel) och diverse accessoarer på det.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar