söndag 17 augusti 2008

Fredagens stora och lilla outfit

Ja, en liten outfit kan jag ju slänga upp ändå.

I fredags var jag på stan med syster Emma (mamma har sagt åt mig att sluta kalla henne Emma-slemma för att Ville har börjat säga så också... Haha!), det var skoj att ses utanför jobbet och fotbollsplanen för engångs skull.  Vi kollade lite i affärer och jag hittade den perfekt rutiga storskjortan hos Bikbok, men den fanns bara i strl m och l och det blir ju lite väl stort på mig. Fast det var väl lika bra med tanke på min ekonomi den här månaden. Vi gick och hälsade på Annelie på Veromoda och tog en fika på cafe 018 (där Emma är sån stammis så att hon känner de som jobbar. Det ni!) istället.

Tuva har på sig: stickad hjärt-mössa (från hennes mormor), stickad söt kofta (också från mormor), barbapappa-body (present från Emma) och jeans (h&m).

Jag har på mig: jeansjacka (Levis), vit t-shirt (h&m), blommig klänning som jag har som kjol (Chicy), leggings (h&m), flätat skärp (Monki) och bruna mocka-skor med fransar (Din Sko).

Nope, nu är det dags att fixa klart inbjudan till dopet.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar