lördag 2 augusti 2008

Idag har vi vart duktiga!

Oj, nu är jag trött! Men jäklar, idag har vi vart duktiga. Nu är hallen och vardagsrummet omtapetserade och klara. Allt är på plats igen och det känns super fint och jätte härligt! Senaste veckan så har vi ju levt i ett kaos här.

Så har vi storstädat lägenheten också, det behövdes verkligen!

Sen så kom några ur stora familjen ute från Funbo in på besök också, så jag var duktig och smällde ihop en liten hallonpaj till det.

Och som grädde på moset som gjorde att dagen blev lite jobbigare så har jag blivit förkyld. Min vänstra bihåla håller på och sprängs och jag har ont i halsen. Mys pys.

Och som pricken över i så vaknade Tuva 03 inatt och var pigg! Ahh... Jag och Simon tog en timme i var så somnade hon om till slut. Tur att hon är världens sötaste, annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort.  Men man smälter ju när man tittar ner i hennes säng så ligger hon där och jollrar, sprattlar för fulla muggar och ler åt en. Underbaraste, underbaraste.

Nu är jag tröööööött. Så det blir en lugn lördagkväll med lite Sopranos kanske? Eller kanske någon av alla filmer vi inte har sett än som vi har hemma.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar