onsdag 23 juli 2008

Ännu en dag för sommar outfits!

Ja, gud så glad jag är varje dag som jag får ta på mig sommar kläder! Tuva är ju lite mindre nöjd. Hon gillar ju bättre när det är lite svalare, och helst ska det regna så att man är inne, hon är inte så mycket för att vara ute faktiskt. Tro det eller ej.

Gammal vit t-shirt (h&m), ny jeanskjol (ett fynd för 99:- hos Ellos), gamla rosa sandaler (Indiska), armband (peacearmband från Cocoo och resten gamla från Glitter), en väska för mina saker (från Barcelona) och en blommig väska till Tuvas (Forever21).

Insåg idag att jag var ganska mycket mer rosa än vanligt, rosa skor och nagellack på mig. Sen hade Tuva rosa t-shirt och napp. Och så min rosa kamera på det. Kände mig lite töntig på lunchen när de påpekade att jag matchat bra... Fast de sa ju att det var fint också iofs...

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar