fredag 25 juli 2008

Super-rea-shopping! Wiho!

På Monki hittade jag detta, med 50% rea! Stor t-shirt/klännig med fickor och ett flätat skärp alltså.

Gina Tricot så blev det en vit super skön tunika för 49:-, och en bikini (jag har svårt att hitta såna just nu) för 49:-/del. Nice price!

Här är kjolen från Weekday som inte riktigt sitter som den ska... Det fanns bara två storlekar kvar. L och XS, så jag fick pressa ner mig i en XS, fast S skulle vart perfekt... Hm. 75% rea var det ju, så vad gör man? Slår till så klart!

Sen så blev det även ett par indian örhängen för 17.50:- på Gina Tricot och en väska som kommer att bli suverän i höst för 125:- på Indiska.

Kom nu inte och säg att jag INTE gjort några super fynd, för det tycker jag! Jag är nöjdare än nöjdast (ok, kjolen som är aningens för tajt kanske var dumt...).

Annars så var den en het, men skön dag på stan. Tuva var hemma med sin pappa och lika bra var väl det. Skön att slippa krångla med hiss överallt också!

Apropå Tuva så ska jag roa henne nu, hon tycker av någon anledning att det inte är speciellt roligt när hennes mamma sitter framför datorn. Jag kan inte förstå varför?

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar