torsdag 24 juli 2008

Shopping-ångest och stadsbesök utan hiss-färder

Jag sitter och surfar runt bland olika mode-bloggar och webb-shoppar. Funderar på att beställa något, men ångrar mig. Jag behöver ju inte... Just nu har jag inget direkt behov att fylla i garderoben, förutom höst kläder då. Men jag ska nog vänta med det tills det inte är högsommar längre. Nu vill jag njuta av sommaren ju!

Dessutom så är inte min ekonomi så (tandläkar-räkning på 3500:- till exempel...) att jag har råd med något ogenomtänkt köp. Därav att jag väntar med höstkläder tills jag vet vad jag vill satsa på i höst...

Men det är ju kul att shoppa, och kläder och allt som hör till är ju lite av min hobby. Så det känns så tråkigt att inte handla också! Men imorgon ska jag ialla fall på en stadsrunda med Maja, så vi får se om det blir något litet rea-köp. Simon ska ta Tuva under tiden så jag får väl njuta av en tur på stan utan att fara runt i hissar hela tiden om inte annat.

Nu ska jag sova, Tuva har sovit i en timme ungefär, lite mer kanske. Och för varje timma hon sover, som jag inte sover är en förlorad sömn-timme. Man vet ju aldrig när hon vaknar.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar