tisdag 8 juli 2008

Ett SÅNT DÄR inlägg, ni vet?

Ja, det här är ett sånt inlägg som jag skriver bara för att jag vill skriva ett, inte för att jag egentligen har något vettigt (men har jag det någonsin på den här bloggen?) att säga.

Igår var jag och fikade hos Maja, trevligt, trevligt och supergod paj! Väldigt fin lägenhet har de, hon och hennes "A". Jag hade tänkt att fråga ut henne om visningarna hon var på förra veckan, men det glömde jag. Det blev en massa snack om en massa annat istället. Bloggar, bröst och förebilder bland annat. Haha!

Sen på kvällen så började jag och Simon kolla på första halvan av sista säsongen av Sopranos (dvd-box, så klart). Sista säsongen!!! Vad ska vi göra sen? Måste vi börja umgås? Prata med varandra?! Shit pommes frites.  Tur att nästa säsong med Scrubs kommer i oktober någongång. Hehe.

Idag är det en lugn hemmadag som står på schemat, jag ska packa ihop Tuvisen och mig och gå och handla bara. Men det är inte lika kul att handla när jag ändå inte kan äta något som man måste bita/tugga. Men ikväll så blir det bio, Sex and the city! Jag har ju inte varit något inbitet SATC-fan, men det ska bli skoj att se filmen ändå. Ska vi tippa på hur många killar det är i bio-salongen? Jag gissar på... 3. Vad tror ni?

Ärsch, nej, som vanligt fastnar jag framför datorn efter att jag sövt Tuva. Snart vaknar väl hon så jag kanske borde passa på att göra nå... Äta lunch kanske. Ja, ja, flummigt inlägg. Men så kan det va!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar