måndag 21 juli 2008

Idéer och inspiration

Hmmm... jag är bra sugen på att börja knåpa egna armband igen. Jag har ju massa pärlor och grejer här hemma. Satte ju igång lite grann förra sommaren, men sen blev det liksom inte så mycket av det. Slarv, slarv. I min låda för pärlor så ligger ett antal påbörjade armband, som jag bara inte gjort klart. Varför vet jag inte, antar att jag ledsnade... Bra tålamod va?

Men nu har jag lite idéer och så har jag fått lite inspiration. Så jag ska nog ta en liten tur förbi Uppsala färg här i veckan och inhandla lite grejer som behövs så ska jag nog kunna sätta igång igen. Och den här gången så kanske jag kan lyckas få klart något också?

Här är armbandet jag gjorde (av Simons systers pärlor) förra sommaren som gjorde att jag ville fortsätta. Det användes så flitigt så att det gick sönder. Lite tråkigt!

Nej, nu ska jag borsta mina tänder och sen är det sängen.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar