onsdag 23 juli 2008

Ute-bloggning!

Yes, härligt väder idag! Jag sitter ute med bärbara datorn och bloggar. Hur härligt som helst! Sommar, sommar, sommar!

Idag har jag vart på en jätte trevlig lunch med några ur föräldragruppen, men som vanligt så blev jag sen... Fick halv springa till Fålhagen med barnvagnen och kom dit sen och svettig. Tänkte för ett tag klaga på värmen, men som tur var kom jag på mig själv och tänkte att jag får väl passa på att njuta av svetten.

Det var skoj att se alla bebisarna igen! De växer så det knakar. Tuvisen är faktiskt äldst för ovanlighetens skull. God lunch blev det också, och super god efterrätt! Någon sorts ananaspaj. Smaskens! Sen fick jag rusa hem (och än en gång njuta av svetten) till Simon som inte hade någon nyckel (de är ju hos våra kattvakter).

Nu ska jag hämta en kopp kaffe.

Strax tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar