lördag 19 juli 2008

Höst kollektioner

Efter att inte vart in på internet på snart en vecka så har det hänt en hel del i alla webbshoppar efter att ha stått still ett bra tag. Jag har spanat lite snabbt in Ellos (fast det hade jag gjort innan också...), h&m och La Redoute. Spännande!

På skoj så la jag lite plagg i varukorgen när jag kikade in h&m's höst och det slutade med 12 plagg efter ca 10 min. Och då hade jag inte spanat klart, och bara tagit med det som jag verkligen tyckte skulle passa. Och ett par plagg till Tuva faktiskt... När jag kommer hem så måste jag nog göra en liten h&m beställning. Jajamensan! Är ju grymt sugen på en från Ellos också, synd att de ska ha så stora storlekar, 34 är oftast för stort och står det 34/36 så ÄR det för stort.

Höst-mode är nog mitt favorit mode. Trots att alla årstider har sin charm. Men det är ju mysigt med höst! Om vi bara kunde få lite sommarvärme först så ska det bli riktigt skoj med höst sen. Härligt med stickade mössor och tjocka cardigans, gula löv och solsken, och tända ljus på kvällen. Lovely.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar