onsdag 9 juli 2008

Fika, SATC-bio och outfit

Igår var det en riktigt skoj kväll med Maja och Carro. Först fika på Waynes (där vi kunde konstatera att världen är bra liten... Ja du Maja, där ser man. Ha ha!) och sedan bio. Filmen var riktigt bra, trots att jag inte är något inbitet SATC-fan. Det var riktigt skoj emellanåt så mycket skratt blev det, och en kul film att bara titta på för alla kläder och ja, allt. Dock var det lite väl klyschigt då och då, som i slutet tex. Men det kanske jag inte ska ta här? Den var klart värt att se, och faktiskt skulle jag kunna tänka mig att se den igen (Trots att jag är en sån person som inte gillar att se om filmer, läsa om böcker osv. Ni förstår. Det är bara Scrubs som kan gå om, och om, och om igen här hemma...), tror nog att Simon är lite sugen på att se den också, så han har nog inget emot att hyra den sen.

Och, en annan anledning till att det blev en skoj kväll igår är att jag verkligen kan slappna av när Simon är hemma och passar Tuva. Och det är så jag vill att det ska vara, hon har det minst lika bra hos honom som hos mig! När jag kom hem så låg de och sov båda två, Tuva i sin spjälsäng och Simon i våran säng (så klart...) och jag blev så glad över att jag får komma hem till de två.

Jeansjacka (levis), brunt flätat skärp (h&m), klänning (Rules by Mary), leggings (Gina Tricot) och ballerinas (h&m).

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar