fredag 11 juli 2008

Segare än segast, men nu börjar det ordna upp sig!

Idag har det vart en sån dag som man bara inte vill göra någonting. Av någon anledning så har jag vart super trött och jätte seg. Har inte ens surfat runt på de dagliga sidorna eller kolla min mail än, och då är det illa vill jag lova. Men jag tänkte imorse när jag skrev inlägget nedan att jag skulle låte bli datorn idag. För är man seg så blir man knappast piggare av att sitta framför datorn och sega... Istället så har jag sjungit med Tuva (ur boken hon fick av sin Farmor och Farfar, och en mindre barnvänlig version av Hoppe, hoppe, hare, men hon förstår ju ändå inte vad jag säger... Ha ha!), vart och handlat och fixat och donat lite. Och nu börjar jag nästan känna mig lite mer fit for fight igen.

Ett tag var det så illa att jag hoppades på att det skulle bli dåligt väder, eftersom jag och Simon pratat om att gå ner på stan en sväng och sätta oss på en uteservering när han kommer hem, men jag hade absolut ingen lust eller ork med det. Men nu har jag tagit mig i kragen och sminkat mig iaf! Så att jag är redo för eventuella uteserverings-besök.

Jaja. Jag återkommer förresten om gårdagen. Den var jätte bra! Om man bortser från tandläkarbesöket, fast det var ju skönt att bli av med stygnen också.

Nu ska jag kolla mail och surfa runt på lite bloggar... Trodde jag. Nu vaknar Tuva!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar