söndag 13 juli 2008

Fullt ös, medvetslös

Igår så var det fullt upp kan man säga. Efter att Tuva sovit hela natten () så bar det iväg ner på stan för att köpa presenter (har ju två syskon som inte är tvillingar som fyller år idag, Linnéa blir 15 år och Philip 13 år. Sen så fyller ju Emma 22 år imorgon!) till kalaset som var på eftermiddagen och luncha med Carro.

Efter en halv-lyckad presentshopping (Emma får vänta med sin present, men hon har ju inte fyllt än heller...) så blev det till att halv-springa hem hela vägen. Jag hade bestämt med pappa att han skulle hämta mig 14.00 och han är ju inte direkt känd för att komma då man bestämt, nej han kommer tio minuter innan... Så precis när jag kom innanför porten så ser jag att han kör upp vid huset. Så det var bara att slänga ihop alla saker och packa in Tuvisen i bilen så bar det iväg på kalas!

Fullt ös medvetslös. Hehe!

Chinosen åkte på en dag till! Synd att de töjer sig så förbaskat... På mig har jag: cardigan (forever21), linne (american apparel), chinos (stockhlm, MQ) och frans-sandaler (din sko).

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar