söndag 6 juli 2008

Tävling!

Hehe, nej det är inte jag som har en tävling utan Maja (www.metrobloggen.se/styleandlifebyleia). Vinsten är ett armband som hon gör åt den som vinner, precis som den som vinner vill ha det! Kolla in tävlingen och tävla här. Det gäller alltså att man ska lämna kommentar nummer 55 på det inlägget och du kan tävla fram till 8/7 kl 18.00

Här ser ni exempel på vad hon gjort tidigare:

Jag har lånat den här bilden från hennes blogg (jag hoppas att det är ok? ). Jag tycker att armbanden är super fina!

Nej, nu är det sängen som gäller. Carro och Micke har ju vart här och grillat idag och de åkte hem för ett litet tag sedan bara, det var lika trevligt som vanligt men nu är jag trött! Och jag ser fram emot imorgon, för då kommer värken och svullnaden vara ännu lite mindre. Nice, nice.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar