söndag 13 juli 2008

Packning på hög nivå

Ja, jag håller på att packa för fulla muggar. Som vanligt så får jag ångest och vill ha med hela garderoben trots att jag tänkt att jag ska packa smart. Dessutom så är det ju bara så att vi ska till Söderbärke (Simons föräldrar) så det är ju inte så att det borde vara så svårt att packa.

Men man vet ju inte vad det blir för väder. Och man vill ju vara redo om det händer nå oförutsett. Hehe. Jag funderar på skor tex, det låter ju sjukt onödigt att ta med fyra par skor för en vecka. MEN, jag bör ju ta med mina converse eftersom det är de enda skorna jag kan ha om det är dåligt väder. Så vill jag ju ta med ett par ballerinas, ett par sandaler och ett för det oförutsedda (jag hörde Simon prata om något eventuellt pub-besök...).

Sen kläder då, jag vill ha med mig varma och sköna (och snygga) om det skulle bli halv-taskigt väder. Så vill jag ju vara redo för sommar väder också! Gud vad jag är dålig på att packa egentligen. Det blir ALLTID så att jag saknar något viktigt (typ tjocktröja, eller bra skor) men har med mig 700 par toppar som aldrig blir använda.

Och det är bara mina grejer, det. Med Tuva är jag nästan ännu värre! Fast eftersom hon spyr ett par liter varje dag så blir ju hennes kläder använda i alla fal... Haha!

Nej, nu ska jag fixa te och så blir det fika med brieost till Sopranos snart. Lovely.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar