onsdag 30 juli 2008

Första besöket vid en strand iår!

Ja, lite sen strand-premiär måste jag säga. Men bättre sent än aldrig va? Idag packade jag, Carro, Simon, Karmen och Tuva ihop oss och så bar det iväg mot Länna badet. Först var Tuva lite strulig, och det kändes lite bökigt att vara på stranden med en liten bebis. Men efter ett tag så hittade vi en bättre plats och Tuva blev lugnare så då gick det jätte bra! Så det blev en jätte bra dag vid Länna.

Vi fick ju så klart gå i omgångar för att bada eftersom Tuva är aningens för liten för att bada i sjön än så länge. Och när jag och Carro skulle bada, och hade simmat ut till den lilla flytbryggan och tagit oss upp på den efter lite om och men (läskiga fiskar i vattnet och lite förstora bikini-trosor försvårade det lite för mig... haha!) så satt vi där och njöt av solen. Men så ser vi ett gäng på runt sex killar som dyker i från bryggan och skriker "mot flotten!!!" och så var det full fart ut till oss där vi satt. När de kom fram så härjade de som tusan och försökte sänka den, och jag och Carro klamrade oss fast som två pensionärer innan vi gav upp och simmande tillbaka... Haha!

Vi hade spritt ut oss ganska så mycket... Men vi städade upp allt när vi gick, duktiga som vi är.

Nej, shit pommesfrites vad trött jag är, nu får det vara slut på bloggandet. Men jäklar vad med inlägg jag hunnit med, super-bloggning. Haha! 

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar