torsdag 31 juli 2008

Äntligen uppdateras det i h&m's webbshop!

Det är skoj nu när det börjar bli ny säsong, för efter att det vart mycket rea och mycket utplockat i alla webbshoppar så börjar det äntligen att komma in nytt, och det uppdateras mycket oftare! H&m's webbshop är ju verkligen en favorit, men under sommaren har det ju inte kommit in mycket nytt, men nu så uppdateras det lite då och då. Härligt!

Kikade nyss in, och hittade lite nya favoriter.

Den mönstrade cardiganen gillar jag. Kul med lite mönster! Den andra gillar jag modellen på, men den finns bara i orange och det är ju inte direkt min färg om man säger så. Synd att den inte fanns i beige eller svart, då hade jag slagit till!

Den första är en tubstickad sjal, skulle nog vara snygg och varm i höst! Klänningen klämde jag och Maja på inne på h&m sist vi var på stan, den är ju snygg och jag gillar ju stjärnor. Men ja, jag skulle inte våga beställa den, den måste nog provas och ska jag vara ärlig så har jag ju inget bra tillfälle att använda den på heller.

Ha en fin dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar