måndag 28 juli 2008

Premiär utgång, poolbad och vätskebrist

Gud vilken värme. Man blir ju helt matt! Men jag ska inte klaga... Det här är ju perfekt, efter en sån här värmebölja så klagar man ju inte sen när det börjar bli höst.

Men ja, helgen då. Det har ju vart dålig uppdatering här. Men kanske är det så att man inte måste skriva allt man gör heller? Eller? Haha!

Ialla fall så, i fredags hade jag och Tuvis myskväll hemma. Det var lungt och härligt. Sen i lördags kom pappsen och hämtade mig och Tuva 09.00 och så var jag ute i solen i Funbo och badade i poolen resten av dagen. Hur härligt som helst! Sommar, sommar, sommar, LOVELY!

På kvällen så var det ju förfest hos Carro, och jag hakade på tjejerna ut för första gången sedan jag fick reda på att det låg en liten Tuva i magen. Riktigt skoj var det! Jag hade tänkt att fota en massa, men jag trodde jag glömt kameran i Funbo på dagen men nu så såg jag ju att den låg i min väska... Jag letade ju där ju! Så inga kort blev det. Lite skumt kändes det ju också, att sist jag var på krogen så hade jag inte en tanke på att jag skulle bli mamma och nu så har jag världens sötaste bebis hemma. Och tur är att världens sötaste bebis har en så bra pappa som tar så bra hand om henne så att jag kan göra såna saker med gott samvete!

Lite jobbigt var det dagen efter, trodde inte att jag skulle bli så sliten. Men jag skulle nog ha behövt dricka lite mer vatten under hela dagen så hade det nog blivit bättre. Vem har inte vätskebrist i den här värmen liksom!

Ja, ja. Det var de det.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar