onsdag 30 juli 2008

Indian-skärp fyndat på Tradera

Här är ett utav mina Tradera fynd (ett till är på väg), ett indian-skärp! Jag har letat efter ett indianskärp ett tag nu, och så vann jag två budgivningar på Tradera. Vet inte riktigt om jag ska behålla båda, kanske lägger ut ett av dem på Tradera sen igen.

Det som jag fick hem nu var i vilket fall väldigt fint, och aldrig använt så det var alltså i väldigt bra skick!

Indianskärp har man ju kunnat sett på en hel del bloggerskor (Engla, Elin Kling och några till vad jag sett), och det var väl där jag kom på att jag också ville ha ett. Tyckte att det såg fint ut och så är det ju kul att ha något lite roligare skärp. Dyrt var det ju inte ialla fall!

Få se om jag ska behålla båda, eller om något av dem dyker upp på Tradera igen.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar