tisdag 1 juli 2008

Jag måste bara klaga lite mer...

...för ursch vad jag har ont i tanden! Eller ja, tanden är ju borta men ni förstår vad jag menar. Läste på paketet med Voltaren hur många man får äta per dygn och såg att jag hade överdoserat redan på eftermiddagen. Så nu blir det till att knapra bara alvedon. Jag gillar ju egentligen inte att äta smärtstillande men ibland så måste man ju.

Ursch vad jag hatar att rycka ur tänder! Och att rycka ur en visdomstand är ju värre än värst. Jag har ju ändå ryckt ut fyra stycken "vanliga" tänder tidigare, men det var ju peace of cake i jämförelse. Och så var det en mycket snällare tandläkare som ryckte dem, + att jag var under 20 år så att det var gratis.

Hoppas att det slutat blöda imorn och att jag kan börja äta igen. Jag pallar inte att leva på flytande, speciellt inte om jag ska ha tålamod att ta hand om min lilla Tuvis som har ont i magen.

Tyck synd om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar