lördag 12 juli 2008

Sömnstörd?

Inatt slog Tuva sitt sov-rekord ganska så rejält. Hon somnade nämligen vid 22.15 och sen väckte vi hennne vid 07.15! Undrar hur länge hon hade sovit utan att jag väckt henne? Men jag trodde ju att något var fel eftersom det längsta hon sovit tidigare vart ca 5 timmar.

Jag var till och med så chockad att hon fortfarande sov när jag vaknade vi 05-tiden att jag var tvungen att väcka Simon och berätta det. Haha! "Passa på och sov du med då" fick jag till svar. Men jag var tvungen att gå upp och kolla att hon levde, det var jag tvungen att göra ett par gånger till innan klockan blev så att jag väckte henne.

Snacka om att man har störda sov-vanor just. Kan det vara därför som jag är så trött kanske? Det här är tredje dagen i rad som jag vart dödstrött. Men, om Tuva börjar sova så här så ska det nog bli toppen!

Nej, nu ska jag gunga Tuva i babysittern, äta pannacotta, brieost, jordgubbar, dricka te, kolla min mail och bloggar som jag inte kollat sen i torsdags. Ännu ett rekord, mycket sånt just nu. Simon är ute och svirar idag så jag och Tuva har myskväll.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar