tisdag 22 juli 2008

Äntligen sommar-outfits!

Äntligen fick man dra på sig lite sommar kläder och känna av lite värme!

Jag har¨på mig grön volang bikini (h&m), vitt linne (Ellos) och gammal volang jeanskjol (Bikbok har jag för mig). Inga smycken och inget smink... Ganska skönt det med. Tuva har på sig rosa "cookie" t-shirt (Zara) och vita shorts (Polarn O. Pyret). Och så älsklings filten, ljusblå fleece filt från Ikea, 19:- kostar den och vi har klippt den i fyra mindre bitar och det har blivit Tuvas favoriter. Prisvärt måste jag säga!

Idag har vi hängt lite ute vid poolen ute hos mamma och pappa. Men Tuva var inte på humör, det var länge sen hon var så ledsen! Så det blev inte så mycket sol som jag hade hoppats på... Men, men. Det kommer väl fler (och gladare...) dagar får man väl hoppas.

Ikväll är det grill och eventuellt utgång som står på schemat här hemma. Eller utgång, det blir det ju inte för mig och Tuvis. Hon har ju ett tag kvar tills hon uppfyller ålderskraven liksom... Hehe.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar