lördag 12 april 2008

Dagen, magen och outfiten

Idag så har det vart en riktigt skön dag. Simon väckte mig när det var dags för frukost vid 10-tiden, sen hann jag med att städa lägenheten lite grann (ska fortsätta med sovrummet och badrummet imorn så är det tipp topp sen!) innan det bar iväg ner på stan för lunch på Café 018 (riktigt bra och mysigt ställe, en utav favoriterna i Uppsala!).

Efter det så har vi hunnit ut till mamsen och papsen i Funbo (idag igen, jag är visst lite mamma/pappa-kär just nu) för fika och ännu mer mat. Så passade vi på att hämta hem barnvagn och bilbarnstol, så kommer lillan nu är vi väl förberedda! Ikväll så blir det film och mys här hemma, ungefär vad jag orkar med just nu.

Här kommer dagens outfit:

Håret har jag förresten tonat lite mer rött igen, men det syns ju inte så mycket. Ska ta en bild i solsken (lycka till...) och visa hur rött det KAN vara...

- Kofta, Forever21

- Linne/tunika, Gina Tricot

- Mammajeans, Lindex

- Klocka, Tritoni

- Armband, One of a kind

Nu ska jag läsa lite i Expressen Fredag och nya Pause.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar