söndag 6 april 2008

Magen i v36 är stoooooooooor

Jag tvekade först på om jag skulle lägga ut de här nya magbilderna, men jag ångrade mig sen, och lägger ut en av dem jag tog. Tänkte att jag kunde bjuda på ett skratt!

För jäääääääääklar vilken mage jag har nu! Det är ju helt sjukt. Eller vad säger ni?

Att alla säger att jag är en tjockis numera kan jag ju inte säga så mycket om... Haha! Fast iofs så är det många som påpekar att jag inte gått upp annat än magen och att jag har en fin mage (speciellt barnmorskorna, men de säger de väl till alla... Haha!), och det blir jag glad över att höra! Trots att jag har svårt att tro att alla de här 10 extra kilona bara ligger på magen...

Här hittar ni de tidigare magbilderna, redan då tyckte jag att magen var gigantisk. Jag har tydligen inte riktigt fattat att jag skulle få en så stor mage! Jag har otroligt svårt att fatta att den förmodligen kommer att bli ännu större innan det är dags också! Shit pommesfrites!

Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar