torsdag 24 april 2008

Friskis stänger när jag tänkte börja träna, typiskt!

Så otroligt himla typiskt!!! Friskis&Svettis på Väderkvarnsgatan stänger för renovering 25 maj (till 18 aug, tror jag att det var) och det är ju precis då som jag hade tänkt att börja träna igen. Skit och helvetes! Det är ju inte så värst troligt att jag skulle lyckas ta mig iväg till Ekeby eller Ulltuna heller...

Nej, det får nog bli att försöka ta mig förbi Friskis någon dag i maj sen och säga upp mitt kort så kan jag starta det igen sen i augusti. Jag har ju redan betalat 225:- i månaden hela 2008 utan att ha satt min fot där (fram tills i julas så hade jag rutin på det, men ju mer magen växte, desto mer kom jag av mig...), så det känns ju lite onödigt att betala det hela sommaren också måste jag säga.

Jaja, det blir till att köra träning på hemmaplan! Måste ju vara fit for fight till fotbolls-comebacken i höst. Och fit for fight till beach 2008... Men min beach-säsong startar inte förrens i juli. Jag badar inte innan dess. Punkt.

Ni lär ju få veta hur det går med träningen här i bloggen. Förmodligen kommer det bli fler ångest-inlägg än tränings-inlägg. Men, men, thats life.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar