söndag 27 april 2008

Nervös och kan inte tänka på annat än morgondagen

Nej, snacka om att jag har svårt att tänka på annat än att jag kommer att vara mamma imorgon. Få se om jag kommer att kunna sova i natt!

Nej, shit, vilken grej. Jag förstår fortfarande inte riktigt att det verkligen är som det är. Åh, så jag längtar tills imorn! (Är man galen som längtar till ett kejsarsnitt? Fast det är ju iofs inte just kejsarsnittet jag längtar efter...) Jag är hel snurrig i huvudet nu. Men jag tror ändå att jag lyckats packa det som behövs. Och sen så är ju inte hemmet så långt från Akademiska så det är ju liksom inga problem om något skulle saknas.

Men det kommer ju inte bli nå bloggande nu på ett par dagar. Jag hör av mig när jag är hemma och fit for fight igen. Håll tummarna för att allt går bra för mig och bebisen (och Simon!) imorn! Gahhh.... Jag är så nervös!!!

Tack för alla fina kommentarer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar