lördag 26 april 2008

Före klippningen och gårdagens outfit

Så här såg håret alltså ut FÖRE klippningen:

Ja, inte så snygg bild jag vet... Håret är ju helt ofixat också eftersom jag skulle direkt till frisören så orkade jag ju inte bry mig så värst!

Sen så knäppte jag så klart inget "efter" kort. Jag hade för bråttom ut till solen på uteplatsen... Men jag klippte mig precis lika som sist. Så här ser jag alltså ut i håret nu!

Jag knäppte ju ett helt kasst outfit-kort också. Men jag slänger upp det trots att det är kasst. Jag hade inte tid att ta om just då...

- Älskade jeansjackan, Levis

- Vit volangtunika, Gina Tricot

- Vit långärmad bastopp, h&m (syns på översta bilden)

- Brunt flätatskärp, h&m (syns pytte lite på översta bilden, men det är typ samma outfit som det här, samma armband och så också)

- Bruna mockasiner (heter det så kanske?) med fransar, Din Sko

- Svarta mamma-jeans, h&m (sista gången jag använder dessa?!)

- Blommig väska, forever21 (användes för första gången, och jag gillar den som tusan!)

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar