söndag 20 april 2008

Uteplatsen del 1 av 3

Ahhh... det var ju bra skitigt på uteplatsen upptäckte jag. Har skrubbat som tusan och visst blev det en klar förbättring, så då känns det ju värt det. Idag ska vi städa upp och flytta iordning allt, så att vi kan åka och shoppa massa grejer nästa helg när vi fått lön. Det bästa av allt är att vi (jag ) har tid på att fundera på hur vi (jag )  vill ha det, så att allt blir genomtänkt. Och inte så som det brukar bli när det... Haha! Känner mig otroligt huslig och duktig nu när jag håller på och fixar.

Jaja, här kommer en liten smyg-glimt av hur det såg ut innan vi började skrubba:

Inte så värst fräscht, men ni skulle sett för en vecka sen. Då hade vi en helt egen soptipp här ute... Hehe.

Fasiken vad skoj det ska bli sen när vi vart och handlat grejer och allt är iordning! Jag har en ganska bra idé nu om hur jag vill att det ska vara.

Det kommer att bli så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar