torsdag 17 april 2008

Ofrivillig nattuggla

Inatt så hade jag otroligt svårt att somna, sista gången jag kollade på klockan var den över 02.00... Och med tanke på att mobilen stod på alarm 05.45 (ja lite i tidigaste laget, men det är för att jag ska kunna snooza 30 min) så kändes det ganska så jobbigt.

Men det var en sån natt då jag bara inte kunde släppa allt som rör sig i huvudet just nu. Man bara grubblar, grubblar, grubblar och grubblar lite till. Och när man inte grubblar så sprattlar bebisen som om det vore värsta fighten där inne... Men jag ska väl inte klaga. Jag har hört att det är bra med en livlig bebis...

Så nu sitter jag här på jobbet och är så trött så att jag inte vet vart jag ska ta vägen och har otroligt ont i magen (magen är fortfarande otroligt öm och känslig efter vändningsförsöket, och inte blir det bättre när lilla babyn har fotbollsmatch där inne...) men jag jobbar ju bara i ca 50 min till så det ska jag nog kunna stå ut.

Ok, jag är väl negativ så det skriker om det. Men det tycker jag att jag får vara!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar