fredag 4 april 2008

Jag = korkskalle och fika på Joel's

Idag så skulle vi på föräldrakurs för första gången, trodde vi. Det visade sig att jag, mitt korkhuvud, hade skrivit in fel (jag hade skrivit av rätt på mitt papper, sen hade jag skrivit fel i min kalender, i min outlook på jobbet, i ledighetskalendern på jobbet och i ett mail till Simon med vilka dagar han skulle ta ledigt). Det är ju på måndag som kursen startar!!!

Så nu har vi tagit ledigt fel dag båda två. Och på måndag så har jag dessutom bokat in ansiktsbehandling, men det blir väl till att ändra den tiden. Igen. Damn it!

Men det blev en bra eftermiddag ändå, jag bjöd Simon på fika på Joel's och vi satt på uteserveringen i solen och hade det bra. Inte för att det är så värst charmig uteservering just nu (de håller på och bygger, eller gör nå vid ån), men det var mysigt ändå och solen värmde!

Ikväll blir det mysmiddag med Simon. Vi är faktiskt extremt bra på mysmiddagar.

Hoppas ni också haft en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar