tisdag 1 april 2008

H&M young har mycket fint, och billigt!

En ganska outnyttjad liten skattkammare är h&m's barnavdelning. Jag har hittat en del favoritplagg där, och dessutom så är det ju super billigt!

Det här hittade jag i webbshoppen:

Skärpet på rad två och de två t-shirtarna på rad ett är jag defenitivt sugen på! Vi får se, kanske blir det till att skicka iväg en beställning. Jag har ju lite annat jag är sugen på också.

H&M young har ju barnstorlekar upp till 170, och jag som har xs/34 i vanliga fall kan lätt ha 164 (linnet jag har på mig idag som kommer därifrån är till och med i strl 152, men då är det nog menat som typ en tunika egentligen. På mig med min gravid mage så sitter det som ett tajt linne.) Sen får man ju tänka på att kläderna är gjorda efter barnkroppar, och att allt inte direkt passar en vuxen ändå... Haha!

Barn-avdelningar är ju verkligen något som är värt att kika in på, sist jag och Carro var i Stockholm så fyndade vi båda på Zaras barnavdelning.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar