måndag 31 mars 2008

Lugnare än lugnast

Idag så har jag verkligen tagit det lungt, allt för att magen ska komma i balans igen. Och det känns ju som att det går åt rätt håll när jag vilar mig.

Så idag så blev det buss direkt hem efter jobbet (ingen liten sväng på stan som det så lätt blir...) och sen la jag mig på soffan och tittade på Wallander "Mörkret" som jag fått låna av Carro och på det så blev det en liten powernap.

Hade lite små-planer på att tona håret, men eftersom jag inte ville riskera att samma sak händer igen som hände förra veckan så tänker jag inte göra det på dagtid förrens vårat golv är inlagt.

Och just det, våra forever21-kläder har kommit! Blir till att hämta ut dem imorn.

Mer intressant än så har livet inte vart idag.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar