måndag 10 mars 2008

Outfit + magen 10/3

Jag hittade ett ställe i lägenheten där man kan ställa kameran och ta kort med självutlösaren för att kunna ta bättre "ego-bilder" (ego-Sara, hihi!). Men iaf så, här kommer två bilder på en "dagens outfit", inte så mycket för själva outfiten (det slängde jag bara på mig i farten i morse) utan mer för att visa varför jag gett mig själv webb-shoppings-förbud. Och så för att visa lite mage också så klart, måste ju passa på innan den är borta.

 

Snyggt med sladdar och grejer i bakgrunden... Haha!

Både linnet från h&m och koftan från Ichi är två plagg som jag verkligen gillar, men som jag inte använt så mycket alls. Koftan använde jag flitigt ett litet tag efter att jag köpt den men inte så mycket efter och linnet har bara använts en gång, och jag hade till och med glömt bort att jag hade det! Hittade det när jag letade i panik i garderoben imorse efter något att sätta på mig.

Annars så har jag på mig:

- Vitt u-neck linne från American Apparel (gammalt och slitet nu...)

- Mamma-jeans från Lindex

- "Sara"-halsband från Barcelona

- Ängel-vinge halsband från Ms Bijoux

Nu: duschen!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar