söndag 9 mars 2008

Red head... Or not.

Jag blev ju lite inspirerad till att tona håret lite rödare när jag såg den här bilden. Så idag tänkte jag att jag skulle göra ett försök att tona det lite åt det röda hållet, och det blev ju inte så värst stor skillnad. Mer kanske att det glänser lite åt det röda hållet i dagsljus. Kanske skulle haft i toningen lite längre än de 20 minutrarna som jag hade (vågade inte ha den längre...).

Så här blev resultatet:

 

Håret så som jag vill ha det på "före" bilden och sen rufsigt (det är svårt att inte få det rufsigt när det är nytvättat) på "efter" bilden. Inte så värst stor skillnad va?

Jag får nog satsa på att ta ett bättre efter kort där man åtminståne ser lite av det röda (fast det kanske man inte gör... För ingen jag träffat idag har påpekat att jag färgat håret... Hmmm...).

Nu ska jag laga scones.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar