lördag 8 mars 2008

Gud, så jag skrattat!

Nu har hela gänget som var här gått hem och jag sitter och funderar på om det är sängdags. Men det blev en ríktigt trevlig i kväll! Simon och fyra av hans kompisar kom hit och lagade mat (fläskfilé med potatis och sås, riktigt nice, synd bara att min matlust ligger på minus just nu...) och sen tittade Carro och Micke förbi också.

Så tittade jag och Carro på andra chansen, en ganska så otippad andra chans! Men Sibel var ju bra iaf, Nordman, ja, jag vet inte jag. Jag är inte direkt något fan av Nordman måste jag säga... Men, saksamma. Finns väl viktigare saker i världen?

Kvällens höjdpunkt var när jag och Carro satt och gick igenom Björn Gustafsson-klipp på youtube. Haha! Han är så rolig! Gud, vad jag skrattade! Speciellt åt det här klippet:

Finns det någon snyggare?!

Nej, nu blir det sängen.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar