lördag 15 mars 2008

Vart är kameran?!

Jag hade tänk att jag skulle ta lite kort att lägga upp här på bloggen. Lite outfits bilder och på det jag shoppade igår och idag (inte så värst mycket iofs, bara "nödvändigheter" som skönhetsprodukter och ett brunt skärp på h&m för 98:-). Men eftersom jag inte hittar kameran någonstans så funkar det ju inte så bra.

Jag misstänker ju att det kan vara så att det är Simon som lånat den (han är på bowling med hockey-laget just nu), men skulle det inte vara lite pinsamt för en kille att ha en rosa kamera? Undrar vad hockey-killarna säger om det? Hihi!

Dessutom är den praktiskt taget slut på batteri i den, så det kan inte ha blivit så värst mycket bilder för hans del i vilket fall.

Jaja, han kommer nog hem snart. Då ska jag ladda kameran så kommer det lite inlägg senare istället. Jag ska surfa runt och kolla vad jag vill ha från forever21, jag och Carro har bestämt att vi ska sambeställa och hitills har jag hittat myyyyyyycket. Men så mycket får det inte bli.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar