måndag 24 mars 2008

Hand på nattduksbordet = ett steg närmre ordning och reda

För att hålla lite ordning på mina armband och grejer som alltid ligger och skräpar på mitt nattduksbord (heter det så? Eller är det nattygsbord? Aja.) så köpte jag den här handen igår:

Den kostade ca 180:- och finns hos Mique.

Precis vad som saknades! Nu ska jag bara försöka hitta några krokar som går att fästa på insidan av min garderobsdörr så kommer jag ha ordning och reda bland armband och halsband. Just nu ligger de i ett enda virr varr i en skrivbordslåda och utspritt i lägenheten.

Jag har stenkoll på vad som finns i den här lådan. Eller kanske inte...

Annars idag så är det en seg, seg dag. Får se om vi lyckas ta oss i väg i snön och hitta på nå skoj.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar