tisdag 25 mars 2008

Bebis shopping!

Idag har det storhandlats till bebisen. Nu har jag verkligen en bra grund, nu tror jag att jag har kläder så vi klarar oss. Det är ju dumt att köpa för mycket innan tycker jag, men man vill ju ändå ha kläder så att man inte behöver iväg och shoppa det första man gör.

Det här kom jag hem med:

Liten sailor-dräkt på rea, 2-pack bodies, 2-pack grodtrosor, 2-pack så hjälmar och en liten lejon(Aslan...)skallra. Allt från h&m.

"Give me a hug"-tröja och små vantar, också från h&m. Jag har märkt att jag dras till allt som är putte-nuttig-sött... Jag som trodde att jag ville ha en tuff bebis! Haha!

Färg-glad mössa och body (matchar headern på bloggen ), ytterligare en liten vit body och två par byxor. Det var 3 för 2, och allt kommer från Kappahl.

En mjuk och fin bomullsfilt från KappAhl (storasyster Malin tipsade, tack för det bästa storasyster!). De har riktigt mycket och mycket fint på Kappahl, näst bäst efter h&m! Haha!

Här, här och här ser ni den tidigare shoppingen, sen så har jag fått kläder utav storasyster Malin också. Värsta bra!

Nej, nu ska jag gå och hämta lite hallon-sorbet för att kyla ner bebisen. För som hon tränar så måste hon vara svettig och varm just nu.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar