måndag 17 mars 2008

Hemma och tar det lungt = frustrerad

Idag är jag hemma och segar. Men det är tydligen vad magen tycker att jag ska göra just nu... Suck! Jag är ju van vid att ha ett ganska aktivt liv så att bara ta det helt lungt och ju lättare sagt än gjort. Man blir bra frustrerad!

Men, det är ju trots allt inte så lång tid kvar nu. Så jag får väl försöka att anpassa mig och lyssna på vad magen vill. Och inse att jag faktiskt är höggravid nu...

Det är ju bara det att allt har ju gått så bra hitills! Och jag har ju kunnat göra det mesta jag velat utan problem (förutom sånna saker som att träna en massa friskis, jogga, spela fotboll och gå på krogen. Men det var man väl ganska medveten om att man inte skulle kunna , förutom att åka skidor då, det var jag ju inte riktigt medveten om att jag inte skulle kunna...). Men, men, man kanske ska vara glad för att det gått så bra så länge som det gjort.

Imorn SKA jag jobba iaf. Blir ju halv galen av att sitta här hemma och glo.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar