söndag 23 mars 2008

Back in town

Så där ja, då var påsken avklarad också. Egentligen så var jag ju tillbaka i stan redan igår, men då for vi ut till Funbo på påskmiddag så snabbt vi kunde och sen blev vi kvar där resten av kvällen.

Det har vart en väldigt bra påsk, i torsdags så åkte vi ju upp till Söberbärke och där var det väldigt trevligt som vanligt! Mycket god mat, hockey och visning av gamla filmer från när Simons föräldrar var i våran ålder. Super skoj att se!

Idag så har Mamma, Pappa och bara tre av syskonen vart här och fikat. Jag lyckades svänga ihop en kladdkaka (det är Simons grej egentligen) för första gången i mitt liv och den blev helt perfekt. Wiho! Vem sa att inte jag var huslig?

Just det! Under helgen så har jag ju hunnit vart och sett på lite fotboll också, i fredags var vi och kollade i nya inhomshushallen i Smedjebacken på Simons systers killes (Adam alltså) lag som han tränar, när de spelade cup och idag så var vi och kollade en sväng på mitt lag som hade träningsmatch. Och, shit, vad jag saknar fotbollen!!! Gud, vad jag kommer att vara taggad till höstens comeback! Jajamensan, jag börjar ladda reda nu.

Nej, nu ska jag göra en vecko-uppdateringen om graviditeten som jag brukar göra. Missade ju det i torsdags...

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar