tisdag 18 mars 2008

Tråkigt att vara hemma!

Gud, vad tråkigt det är att vara hemma och ta det lugnt. Magen är trots allt lite lugnare idag så lite saker får jag gjort här hemma i alla fall. Skulle jag inte kunna göra något då skulle jag få spel och bli psyk-skadad tror jag. Jag har fått upp gardiner i köket, så tvättar jag och håller på med lite små fix här hemma.

Men kolla vad som damp ner på hallgolvet i förmiddags!

Det gör det ju lite lättare att sitta och ta det lungt. Tidnings-freak som man är!

Jag hoppas verkligen att magen mår bättre av att jag är hemma och tar det lungt nu. Jag vill ju inte att det ska vara så här resten av tiden! Iofs så är det inte mer än 1,5 månader kvar. Men ändå! Det blir lååååånga 1,5 månader om jag ska behöva sitta hemma. Imorgon ska jag till doktorn, då får vi se vad dom säger där.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar