söndag 30 mars 2008

Också shoppingen!

Det blev ju lite shopping för min del igår, mer än vad jag hade tänkt egentligen.

Linne med gulligt tryck från h&m young, 49:- kostade det. Som hittat! Köpte även en vanlig vit bas t-shirt och svarta tunna strumpor där.

Rutig klänning från Only (Holmlunds), 240:-. Ingvigdes idag med svarta strumpbyxor, vit t-shirt under och brunt skärp.

Söta "ballerinas" från Din sko i mocka, egentligen kostade 399:- men det var en liten fläck på dem, och dessutom sista paret i strl 38 så jag fick dem för 300:-. Perfekt!

Ännu ett par skor från Din Sko, de kostade 399:-. Men jag funderar på att lämna tillbaka dem. Jag tycker att de är snygga och sköna. Men jag fick lite shopping ångest, vi har ju vart och shoppat en massa på IKEA i helgen också. Jag ska kolla kontot och så ska jag fundera...

Sen så blev det lunch på Unico, gillar verkligen deras sallader! Och det märker man att flera gör. Det är ganska så fullt i lunch-tid... Åh, jag längtar tills det är sommar och uteserveringen är öppen så att man kan sitta och spana på lite folk samtidigt.

Nu ska jag gå och kika på badrumsskåpet som Simon nyss satt upp.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar