lördag 15 mars 2008

Kvällens outfit!

Hehe, kanske inte vad folk väntar sig av rubriken...  Men bortse från mitt flammiga ansikte och kosntiga hår. Jag är precis ny-utkommen ur duschen...

- Too muck rock & roll-tischa, Asos.

- Mjukisbyxor, h&m.

- Tjock mage, made by Sara & Simon.

Snart kommer lillasyster Emma-Slemma hit, så ska vi ha myskväll. Laga tacos och kolla på schlager. Nice, nice! Hon är så gullig och handlar med sig mat hit också eftersom min mage krånglar. Söt lillasyster!

Annars kanske jag ska nämna dagen idag också, var och lunchade med Erika och Therese på Unico. Det var riktigt gott och trevligt! Gillar deras sallad som tusan. Kul att få en update på vad som pågår i Thereses liv också, det var ju ett tag sedan man såg henne (men jag har ju Erika iofs, hon är bra på att hålla en uppdaterad. ) Sen såg man en hel del kända ansiktet på stan, och jag fick gulliga kommentarer om min mage. Det gillar jag!

Nej, nu dyker nog Slemmis upp vilken minut som helst.

Ha en bra kväll och heja Charlotte Perelli!!

Ps. Jag tror jag hejar på Charlotte, men jag är inte 100% säker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar